به گزارش روابط عمومی نیروی انسانی،  مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: ۳۲۰۰ تعاونی فعال در استان یزد فعالیت دارند / ۲۰۰ تعاونی در جشنواره تعاونی های برتر یزد شرکت کردند
           مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با اشاره به اینکه ۳۲۰۰ تعاونی فعال در استان یزد فعالیت دارند، گفت: ۲۰۰ تعاونی در جشنواره تعاونیهای برتر یزد شرکت کردند.

محمدحسین ریاحی امشب در یازدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان یزد که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بوستان ولایت یزد برگزار شد، اظهار داشت: داشتن اندیشه و باور به تعاون در جهت هم افزایی اجتماعی به منظور بهره گیری از روشهای مدیریتی و الگوی کاربردی اقتصادی مورد توجه است.

وی افزود: با رشد فرهنگ تعاون می توانیم تاثیر به سزایی در نهادهای اجتماعی بگذاریم و زندگی اجتماعی و در کنار هم بودن را یاد بگیریم.

ریاحی افزود: شاید ضرورت داشته باشد که زیرساختهای آموزش و پرورش با فرهنگ تعاون و کار عجین شود چرا که اگر کارآفرینی در تعاون داشته باشیم، قطعا تولید شغل توسط دولت به حداقل می رسد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد افزود: از میان 3 هزار و 200 تعاونی فعالی که در استان یزد حضور دارند، 200 تعاونی تمایل خودشان برای حضور در ارزیابی را اعلام کردند که 24 تعاونی به عنوان منتخب معرفی شدند.

وی  تصریح کرد: از موضوعاتی که در زمینه اشتغال و رفع مشکلات اقتصادی باید به آن توجه ویژه ای صورت گیرد، توسعه تعاونی ها و توجه به گسترش آن در جامعه است.

ریاحی با اشاره به اینکه امسال از سوی مقام معم رهبری به عنوان "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" نام گذاری شده، گفت:با پروژه هایی که در استان یزد به بهره برداری رسیده و در حال فعالیت هستند، به حمدالله شاهد این موضوع هستیم که شعار امسال به خوبی در استان یزد در حال محقق شدن است.

اتمام خبر


CAPTCHA