به گزارش روابط عمومی نیروی انسانی، در روزهای که یکی از بزرگترین دغدغه های هر فردی بحث شغل و استخدام می باشد، با رکود اقتصادی در جهان و بحران های کرونا بسیاری از شرکت های بزرگ دست به تعدیل نیروی انسانی زده اند. اما در حوزه کسب وکارهای دیجیتال آمارها حرف متفاوت تری را می زنند، در این حوزه با افزایش جذب نیروهای انسانی در سال های اخیر مواجه بوده ایم.
بنابر اعلام دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، جذب نیروهای انسانی در کسب و کارهای دیجیتال و استارت آپ ها به شدت رو به افزایش است و با توسعه این حوزه بیش از پیش نیاز به پرورش کارشناسان و متخصصان برای تصاحب مشاغل کسب وکارهای دیجیتال احساس می شود، تحلیل گر کسب و کار، مدیر محصول، تحلیل گر داده، بازاریابی دیجیتال و... از این دست مهارت ها و شغل های است که جایگاه شغلی مناسبی دارند.
در کشور ما بیشترین رشد جذب نیرو و استخدام در حوزه کسب و کارهای دیجیتال و استارت آپ بوده و در رتبه بعدی صنعت گردشگری و توریسم و در جایگاه بعدی سازمانها و شرکت های مالی و فاینس مانند بانک ها و سرمایه گذاری ها. نگاه دقیق تر به آنچه برای کسب و کارهای ایرانی در حال اتفاق است می تواند در جهت گیری آینده شغلی ما بسیار مهم باشد.
لذا بی توجهی به این اصل مهم می تواند بسیار زیان بار باشد. دانشکده مدیریت دانشگاه تهران نیز همگام با تحول در حوزه کسب و کار دست به یک تحول عظیم در حوزه آموزش کسب وکار نموده است، طراحی دوره های یکساله در بیش از ۱۰ گرایش تخصصی و حرفه ای با رویکرد آموزش مهارتهای جدید مانند مدیریت منابع انسانی، تحول دیجیتال، تحلیل کسب و کار، کسب و کارهای دیجیتال، بازاریابی دیجیتال، ریتیل و مد و پوشاک، آینده نگاری استراتژیک، مدیریت پروژه و مدیریت استراتژیک  اقدام به جذب دانش پذیر و مهارت آموزی نموده است.
در حال حاضر دانشکده مدیریت در گرایش ها و رشته های ذیل به صورت دوره های یکساله از دانش پذیران و علاقه مندان با انجام مصاحبه دانش پذیر جذب می کند:
DBA یکساله مدیریت استراتژیک، DBA یکساله تحول دیجیتال، MBA کسب و کارهای دیجیتال، MBA تحلیل گری کسب و کار، DBA یکساله مدیریت پروژه، DBA یکساله مدیرعامل حرفه ای، MBA بازاریابی دیجیتال
دوره های MBA یکساله دانشکده مدیریت دانشگاه تهران در ۲۵۰ ساعت و دوره DBA یکساله در ۳۵۰ ساعت ارائه می گردد، تمایز این دوره ها به سایر دوره های MBA,DBA در سرفصل ها و مطالب ارائه شده آنها می باشد، در هر گرایش کل دوره سرفصل های تخصصی همان گرایش ارائه می گردد. و واحدهای عمومی ارائه نمی گردد و برای دانش پذیرانی که در سرفصل های عمومی ایراد داشته باشند به صورت مجزا این موضوعات ارائه می گردد.
نقشه راه دانش پذیر شدن در دوره های MBA,DBA یکساله دانشکده مدیریت دانشگاه تهران:
۱- مطالعه کلیه گرایش ها و سرفصل ها و انتخاب گرایش مناسب برای ارتقاء شغلی فعلی و یا استخدام آینده
۲- پر کردن فرم پیش ثبت نام به همراه ارائه مدارک و مستندات آموزشی جهت اختصاص زمان برای مصاحبه که در شرایط کرونا کلیه مصاحبه ها به صورت آنلاین برگزار می گردد.
۳- مصاحبه توسط سه تن از اساتید دانشگاه تهران انجام شده و به معنی آزمون ورودی نیست بلکه اساتید با بررسی مدارک شما و گفتگو با دانش پذیر بهترین گرایش و مسیر آموزشی را معرفی می کنند.
۴- پس از مصاحبه و تایید گرایش تنظیم قرارداد و پرداخت شهریه است، که در این مورد هم جای نگرانی نیست چون شرایط تقسیط در کل دوره به همه دانش پذیران ارائه می گردد.
۵- اعلام برنامه کلاس ها که معمولا در روزهای پایانی هفته و یا در طول هفته و خارج زمان اداری برگزار می گردد. کلیه کلاس ها در شرایط کرونا به صورت آنلاین و کلاس های حضوری با حداقل نفرات و رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی است.
کلیه علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو مصاحبه می توانند با مرکز آموزش های کاربردی دانشکده مدیریت به شماره های ۸۸۲۲۰۵۳۷-۰۹۰۲۷۰۱۷۰۰۱ یا به وب سایت www.postmba.org مراجعه نمایند.

اتمام خبر


CAPTCHA