به گزارش روابط عمومی نیروی انسانی، «مریم سلطانی» با بیان اینکه تجربه بی نظیر و بی سابقه ای است که صدها تولیدکننده ایرانی محصولات خود را در یک مجموعه عرضه کنند، افزود: اگرچه طرح جهادکالا نگاه حمایتی نسبت به همه تولیدکنندگان لوازم خانگی دارد، اما با نگاه تشویق زنان برای ورود به فعالیت های اقتصادی، بانوان صنعتگر به طور ویژه و خاص مورد حمایت قرار می گیرند.
وی با اشاره به اینکه فضای کسب وکار در کشور ما با موانعی متعددی روبرو است و این موانع برای زنانی که قصد ورود به عرصه های اقتصادی دارند بیشتر است، تصریح کرد: با اقدامی جهادی و در راستای منویات مقام معظم رهبری تلاش می کنیم بخشی از این موانع را به نفع تولیدکننده و مصرف کننده حذف کنیم.
رییس هیات مدیره جهادکالا خاطرنشان کرد: حذف حلقه های زائد در زنجیره تامین و توزیع لوازم خانگی از یک سو موجب می شود تا کالا با قیمتی واقعی و مناسب به دست مصرف کننده برسد و از طرفی ضمن ایجاد بازاری مناسب برای تولید ایرانی، با بازگشت سریع نقدینگی به بنگاه ها به حل مشکل تامین منابع مالی ایشان کمک کنیم.
وی با بیان اینکه احترام و توجه به نهاد خانواده اصلی انکارناپذیر در باورهای ملی و مذهبی است، اظهار داشت: طرح ملی جهیزیه ایرانی اندیشمندانه تدوین و تبیین شده است و انتفاعی دوسویه دارد که در عین کمک به زوج های جوان برای خرید لوازم خانگی موردنیاز با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت، نقش موثری در رونق گرفتن صنعت کشور دارد.
سلطانی ادامه داد: میدان جهاد کالا تنها محدود به خرید جهیزیه نیست و تمامی اقشار می توانند برای خرید انواع لوازم خانگی به صورت نقدی و اعتباری از این فرصت استفاده کنند.
سلطانی با دعوت از تولیدکنندگان لوازم خانگی برای مشارکت در طرح جهاد کالا، افزود: جهادکالا تنها بستری برای عرضه کالا نیست و برای آن مأموریت هایی ارزشمند تعریف شده است، از جمله کمک به تولیدکنندگان برای تأمین مواد اولیه، نقدینگی، بازار فروش اعم از بازار داخلی و خارجی و همچنین ایجاد فرصت هم افزایی میان بنگاه های کوچک و متوسط تا بتوانند تحت عنوان یک برند فعالیت کنند.
وی تاکید کرد: واحدهای کوچک و متوسط که امکان ایجاد برند و پرداخت هزینه های سنگین تبلیغات و بازاریابی را ندارند، با قرارگرفتن در کنار یکدیگر و تولید محصول تحت عنوان یک برند می توانند این نقطه ضعف را مرتفع سازند.
سلطانی با بیان اینکه بسیاری محصولات ایران در حوزه لوازم خانگی توان رقابت در بازارهای منطقه ای و جهانی را دارند، گفت: یکی از اقدامات جهاد کالا فراهم کردن زیرساخت های صادراتی برای این دسته از تولیدکنندگان است تا با دسترسی به بازاری فراتر از بازار داخلی امکان توسعه بنگاه و فعالیت برای ایشان فراهم شود.
وی اظهار داشت: خانواده ها برای خرید از جهاد کالا علاوه بر مراجعه به محل برگزاری جشنواره فروش که در نمایشگاه بین المللی تهران مستقر شده است، می توانند از طریق سایت جهادکالا به صورت غیرحضوری و آنلاین کالای مورد نظر خود را سفارش داده و خریداری کنند.
 
 

اتمام خبر


CAPTCHA