به گزارش روابط عمومی نیروی انسانی، اولین جلسه کمیته مدیریت عملکرد اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد در سال جاری با حضور مدیران ستادی و سایر اعضاء این کمیته برگزار شد.
این جلسه با دستور کار وضعیت ارزیابی عملکرد شاخص های عمومی و اختصاصی اداره کل و شهرستان ها در سال 1396 و نیز بررسی شاخص های اختصاصی پیشنهادی سال 1397 واحدهای ستادی تشکیل شد.
نیکی آرمین، دبیر کمیته مدیریت عملکرد این اداره کل به ارائه توضیحاتی درخصوص سامانه جامع مدیریت عملکرد سازمانی تسما پرداخت و گفت: نتایج اولیه ارزیابی عملکرد مدیریت های مختلف مربوط به سال 96 مورد بررسی قرار گرفت و دلایل کاهش امتیاز و عدم تحقق برخی شاخص ها شناسایی شد.
وی افزود: برنامه عملیاتی سال جاری از سوی وزارت متبوع ابلاغ شده که در اسرع وقت برنامه ها در اختیار مدیریت های تخصصی قرار می گیرد تا بتوانند برش شهرستانی را مشخص و به ادارات شهرستانی بمنظور اجرایی شدن ابلاغ کنند.
در ادامه دبیر کمیته به لیست 14 خدمت شناسه دار که از وزارت متبوع ابلاغ شده اشاره کرد و گفت: دستورالعمل ممیزی استقرار میز خدمت به دستگاه های اجرایی ارسال شده که امیدواریم با استقرار میزخدمت الکترونیکی و بارگذاری لیست مذکور در پایگاه اطلاع رسانی این اداره کل، فعالیت های میز خدمت حضوری محدود شود.
آرمین هدف از راه اندازی میز خدمت حضوری را ارائه خدمات به موقع، سریع و آسان به ارباب رجوع دانست و خاطرنشان کرد: ارتقای رضایت مندی ارباب رجوع از دستگاه اجرایی با استقرار و حضور کارشناسان مطلع در میزهای خدمت تحقق می یابد.
در پایان هر کدام از اعضا به بیان پیشنهادات و نقطه نظرات سازنده خود پرداختند.

اتمام خبر


CAPTCHA