سوالات متداول

سوالات متداول

  1. 1001- اهداف و رویکرد مدیران در راه اندازی سامانه نیروی انسانی چیست؟
  2. 1002- آیا ثبت نام کننده در سامانه "فرم استخدام" را تکمیل کرده است؟
  3. 1003- آیا مشمولین - افراد مشغول به خدمت / فارغ التحصیلان در هر مقطع - افراد در حال تحصیل / افراد با تجربه و مهارت / افراد بدون سوابق کاری و تجربه کافی / خانم ها یا آقایان / افراد دارای معلولیت / بازنشستگان، می توانند در سامانه ثبت نام نمایند؟
  4. 1004- مراحل ثبت نام در سامانه چیست؟
  5. 1005- منظور از مطالعه اطلاعات سامانه چیست؟ آیا نمایش آگهی ها براساس رشته تحصیلی است؟
  6. 1006- گاهی اوغات خصوصا به هنگام ثبت نام صفحه بعدی باز نمی شود، دلیل چیست و چه باید کرد؟
  7. 1007- علت دریافت مبلغ تعرفه چیست و بر چه اساسی تعیین می گردد؟
  8. 1008- اطلاعات ضروری که هنگام پرداخت تعرفه از طریق درگاه پرداخت الکترونیک موجود در سامانه باید بدانیم چیست؟
  9. 1009- آیا با هر کارت بانکی می توان مبلغ تعرفه را پرداخت کرد؟
  10. 1010- آیا مبلغ تعرفه با مراجعه حضوری به هر یک از بانک ها و یا دستگاههای (ATM) عابر بانک قابل پرداخت است؟
  11. 1011- مدت اعتبار ثبت نام انچام شده در سامانه چند روز است؟ نحوه تمدید چگونه است؟
  12. 1012- نام کاربری چیست ؟ در صورت فراموشی گذرواژه (رمز عبور) برای دریافت مجدد چه باید کرد؟
  13. 1013- به هنگام خطای کد ملی چه باید کرد؟
  14. 1014- آیا پس از ثبت نام، آگهی های دولتی و خصوصی همزمان قابل مشاهده است؟
  15. 1015- چگونه می توان آگهی های استخدام دولتی را فعال و مشاهده کرد؟
  16. 1016- نحوه اطلاع و مشاهده آگهی های استخدامی موجود و فعال در سامانه چگونه است؟
  17. 1017- نحوه جستجوی آگهی ها در سایت چگونه است؟
  18. 1018- رزومه ساز در کدام قسمت از سامانه قرار دارد؟ پس از ارسال رزومه پیگیری و دریافت پاسخ چگونه انجام می شود؟
  19. 1019- بروزرسانی آگهی ها در سامانه چگونه است؟
  20. 1020- شرایط مشاهده آگهی های استخدام در استان های دیگر و شرایط تغییر آدرس به استان دیگر چیست؟
  21. 1021- چگونه می توان اطلاعات کاربری درج شده به هنگام ثبت نام در سامانه را اصلاح کرد؟
  22. 1022- روش پرسش و پاسخ در سامانه چگونه است؟
  23. 1023- اطلاعات قابل ارایه به هنگام طرح پرسش، تقاضای بررسی ( ثبت نام/ارتقا/تمدید ) عضویت و موارد دیگر، کدام است؟